کد مطلب: 171873
دبير اجرايي طرح ولايت چهارمحال و بختياري:
برگزيدگان طرح ولايت مشخص شدند+اعلام نتايج
تاریخ انتشار : 1396/03/08 14:11:07
نمایش : 2116
دبير اجرايي طرح ولايت چهارمحال و بختياري گفت: شروع ثبت نام طرح ولايت از اسفندماه سال گذشته بود که تا اوايل ارديبهشت ماه انجام شد.
به گزارش  هفت چشمه؛ يحيي خواجه علي دبير اجرايي طرح ولايت استان در گفت و گو با منطقه آزاد ضمن ابراز خرسندي از کيفيت برگزاري آزمون ها و مصاحبه هاي طرح ولايت گفت: شروع ثبت نام طرح ولايت از اسفندماه سال گذشته بود که تا اوايل ارديبهشت ماه انجام شد.

وي ابراز داشت: در اين بازه ۶۰۰ متقاضي ثبت نام کردند که تا امروز با برگزار شدن مراحل آزمون کتبي و مصاحبه حضوري در حوزه هاي شهرکرد، بروجن فارسان و لردگان تعداد ۱۴۰ نفر پذيرش دوره طرح ولايت استاني و حدود ۳۵ نفر پذيرش طرح ولايت کشوري شدند.

خواجه علي که براي چندمين سال متوالي است دبير اجرايي طرح ولايت است گفت: دهمين طرح ولايت استاني انشالله در دانشگاه شهرکرد به مدت ۱۰ شبانه روز با برنامه هاي آموزش و فرهنگي حول مباني انديشه اسلامي با استفاده از اساتيد مطرح کشوري برگزار خواهد شد، اطلاعات تکميلي خدمت پذيرفته شدگان اطلاع داده خواهد شد.

وي ادامه داد: طرح ولايت کشوري هم که مطابق سنوات گذشته به مدت ۴۵ روز خواهد بود البته مکان و زمان دقيق آن از سوي سازمان اعلام نشده است و انشالله در صورت اعلام سازمان به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد.

خواجه علي در پايان گفت: برگزيدگان کشوري توجه داشته باشند که مدارک مورد نياز جهت تکميل پرونده يک قطعه عکس، پرينت وضعيت تحصيلي ممهور به مهر دانشگاه و تکميل فرم اطلاعات فردي مي باشد که هر چه سريع تر با مراجعه به ناحيه انجام گيرد و بايد توجه کنند که پرونده هاي برگزيدگان به معاونت سازمان ارسال خواهد شد و پس از بررسي نهايي افراد قطعي از سوي معاونت تعليم و تربيت کشور اعلام مي شود.

جهت دريافت نتايج اينجا کليک کنيد.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg